logo

ar

  • فارسی
  • English
  • العربية
  • Türkçe

  • logo

    ar

    • فارسی
    • English
    • العربية
    • Türkçe

logo

خانه/

لندینگ

معرفی واحد خدمات پس از فروش

مدت زمان ضمانت و خدمات پس از فروش به نوع محصول، مشخصات فنی و کلاس کاربری محصول خریداری شده بستگی دارد. مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش را می‌توانید از طریق وب‌سایت امیران پیگیری نمائید. «خدمات پس از فروش» برای آسیب دیدگی‌های خارج از ضمانت و یا پس از پایان مدت زمان ضمانت به مشتری ارائه می‌گردد و شامل دریافت هزینه کالا و خدمات می‌باشد.

warranty

فرم گارانتی

ثبت و فعال‌سازی ضمانت نامه پارکت لمینت یکی از مراحل مهم در فرآیند خرید و استفاده از این نوع کفپوش می‌باشد. ضمانت نامه پارکت امیران، به عنوان یک تضمین از سوی تولیدکننده به مشتری ارائه می‌شود و هدف از آن تضمین کیفیت و عملکرد محصول است. پس از مطالعه و اطلاع کامل از شرایط و مقررات مربوط، با مراجعه به صفحه ثبت گارانتی با در دست داشتن اطلاعات مربوط به خرید شامل تاریخ خرید، نام و نشانی مشتری و سایر جزئیات مربوط به محصول اقدام فرمائید.

شرایط گارانتی
ثبت گارانتی

• موارد شامل ضمانت نامه

۱- در برابر سایش

سایش به معنای فرسودگی و از بین رفتن تصویر در سطح پارکت لمینت حداقل به اندازه یک سانتی‌متر مربع می‌باشد و به هیچ وجه کاهش براقیت و مات شدن پارکت لمینت سایش تلقی نمی‌شود. با توجه به اینکه پارکت لمینت شما در یک محیط مسکونی تحت شرایط ترافیکی مسکونی و با مراقبت و نگهداری مناسب استفاده می‌شود، پارکت لمینت شما در برابر فرسودگی ناشی از سایش در مدت زمان گارانتی ضمانت شده و قسمت آسیب دیده تعویض خواهد شد.

۲- در برابر لکه

پارکت لمینت شما تا حد بسیار زیادی در برابر لکه مقاوم است، بدین معنا که ضمانت می‌شود پارکت لمینت شما با مراقبت و نگهداری مناسب در مصارف مسکونی لکه دار نخواهد شد.

۳- در برابر رنگ پریدگی و محو شدن

ضمانت می‌شود با مراقبت و نگهداری مناسب، پارکت لمینت شما در مدت زمان گارانتی در معرض نور خورشید یا نور مصنوعی محو یا دچار رنگ پریدگی نمی‌شود و تا حد زیادی مقاوم است .

۴- مقاومت سیستم قفل و یکپارچگی نصب

زمانی که پارکت لمینت شما شرایط تردد مسکونی و با مراقبت و نگهداری مناسب استفاده شود، ضمانت می‌شود اتصالات پارکت لمینت شما با اطمینان به هم قفل خواهد شد و در مدت زمان گارانتی بدون درز و بصورت یکپارچه خواهد بود.


• مدت زمان ضمانت نامه:

در مدت ضمانت آسیب‌هایی که شامل ضمانت و گارانتی است بدون دریافت هزینه کالا تعویض و جایگزین می‌شود.

مدت زمان خدمات پس از فروش:

خدمات پس از فروش پس از پایان مدت ضمانت نامه آغاز می‌شود و در این مدت ارائه خدمات و ارسال کالا در ازای دریافت هزینه انجام می‌شود.



• مدت زمان ضمانت و خدمات پس از فروش محصولات پارکت امیران:




• موارد ابطال ضمانت نامه:

۱- اگر بعد از نصب لمینت سازه‌های ثابت مثل کابینت و کمد، قفسه ، پله و ... روی پارکت لمینت ایجاد شود به دلیل جلوگیری از انبساط و انقباض و آسیب رسیدن به سیستم قفل پارکت لمینت، ضمانت ابطال می‌گردد.

۲- آسیب آب ناشی از نشت لوله کشی، سیل، فشار هیدرواستاتیک زیر کف (رطوبت ناشی از فشار آب سفره زیرزمینی)، نشت گلدان گیاهان، باران یا برف در هنگام باز بودن پنجره یا درب، ناحیه دستشویی‌ها، سینک‌ها، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، یخچال و فریزر، ادرار حیوانات خانگی و موارد مشابه شامل پوشش ضمانت نمی‌باشد.

۳- این ضمانت آسیب‌های ناشی از آتش، تورفتگی، خراش، لکه‌های ناشی از مواد شیمیایی یا صنعتی (به غیر از محصولات تمیزکننده توصیه شده توسط تولیدکننده) را پوشش نمی‌دهد.

۴- این ضمانت آسیب‌های ناشی از سهل انگاری، رطوبت، سنگریزه یا سایر مواد ساینده، حیوانات خانگی، کفش‌های پاشنه دار، محافظت ناکافی از مبلمان و هر گونه استفاده غیر عادی نسبت به استفاده‌های معقول و مورد انتظار از پارکت لمینت در محیط مسکونی، را پوشش نمی‌دهد.

۵- این ضمانت آسیب‌های ناشی از قرار گرفتن پارکت لمینت شما در معرض گرمای شدید، خشکی شدید یا اشباع آب (هوای شرجی)، لکه‌های ناشی از محصولات شیمیایی یا صنعتی (به غیر از محصولات تمیزکننده توصیه شده توسط تولیدکننده) را پوشش نمی‌دهد.

۶- این ضمانت آسیب‌های فرورفتگی یا خراشیدگی یا بلند شدن روکش ناشی از سقوط اجسام خانگی با وزن بیش از ۰.۵ کیلوگرم و حداکثر ارتفاع سقوط ۰.۹ متر تجاوز کرده باشد، را پوشش نمی‌دهد.

۷- نصب پارکت لمینت می‌بایست در کف و طبق اصول فوق الذکر نصب شود و در غیر این صورت همچون نصب بر روی سقف، دیوار، قطار، قایق، هواپیما و سایر وسایل نقلیه موتوری شامل ضمانت نمی‌باشد.

۸- پارکت لمینت می‌بایست در داخل اماکن مسکونی و دارای کف خشک با آب و هوای کنترل شده نصب شود و اگر پارکت لمینت در فضای باز و در اتاق‌های آفتابگیر یا در معرض آب و هوای کنترل نشده نصب شود، شامل ضمانت نمی‌باشد.

۹- محصولات درجه دو، اقلام خاص و مواردی که با تخفیف فروخته می‌شوند و دارای تفاوت در رنگ، سیستم قفل و مشخصات فنی هستند شامل ضمانت نمی‌باشند.

۱۰- محصولی که به صورت ترکیب با رنگ‌های دیگر از همان محصول یا محصول دیگر نصب شده باشند شامل ضمانت نمی‌باشند.

۱۱- صدمات و آسیب‌های پارکت لمینت قبل از نصب شامل لب پریدگی، خراش، شکستگی، سایش و ... ناشی از نگهداری و حمل نادرست شامل ضمانت نمی‌باشد.

۱۲- ضمانت شامل تعویض پارکت لمینتی که مورد سوءاستفاده و نگهداری نامناسب قرار گرفته است، نمی‌گردد و جبران هیچ گونه خساراتی که ناشی از آتش سوزی، سیل، باد، زلزله و هر رویداد غیرمتقربه دیگر است، انجام نخواهد شد.


• شرایط و ضوابط عمومی زیر برای اجرای ضمانت الزامی می باشد:

۱- این ضمانت‌ها فقط در مورد پارکت لمینت‌های نصب شده در فضاهای مسکونی که در آن هیچ فعالیت تجاری انجام نمی‌شود اعمال می‌شود. (فعالیت تجاری به معنای فروشگاه ها و هر گونه بنگاه اقتصادی که در قالب محل سکونت معمولی تلقی نمی‌شود)

۲- اجرای ضمانت محدود به خریدار اصلی و محل نصب اولیه می‌باشد و قابل انتقال به مکان و فرد دیگر نبوده و از تاریخ نصب آغاز می‌شود.

۳- نصب پارکت لمینت می‌بایست توسط نصاب مورد تائید تولیدکننده و طبق راهنمای نصب، بدون ایراد فیزیکی و بدون شکستگی در چهار طرف سیستم قفل اجرا شود.

۴- برای واجد شرایط بودن تعمیر یا تعویض، اصل فاکتور خرید یا سایر اسنادی که خرید را اثبات نماید باید ارائه شود.

۵- در صورتیکه خریدار ، مالک و یا ساکن در محل نصب باشد، ضمانت شامل پارکت لمینت شما خواهد شد.

۶- با توجه به مدت زمان ضمانت و تعویض قطعه آسیب دیده، تعهد پرداخت جایگزینی بصورت سالیانه کاهش می‌یابد بطور مثال برای ضمانت ۱۰ ساله، هر سال ۱۰ درصد کاهش می‌یابد و ضامن نسبت به مدت زمان باقی مانده تعهد پرداخت جایگزینی را خواهد داشت.

۷- اگر رنگ و طرح کالای جایگزین در زمان اجرای گارانتی در دسترس نباشد، جایگزینی با کالای مشابه و با ارزش برابر ارائه خواهد شد.

۸- برای کلیه محصولات مواردی که ناشی از نقص ساخت می‌باشد برای خریدار اصلی ضمانت می‌شود و خطای در نصب تحت پوشش گارانتی نمی‌باشد.

۹- ضمانت شامل صدمات و خسارات تبعی، غیرعادی یا سهل انگاری نمی‌شود و هیچ گونه مسئولیتی برعهده تولید کننده نیست.

۱۰- کلیه اطلاعات بروشورها و کاتالوگ‌ها، مطالب تبلیغاتی و بازاریابی به همراه اظهارات ارائه شده توسط نمایندگان فروش اطلاعات عمومی هستند و برای تولیدکننده الزام آور نیستند و هیچ یک از نمایندگان فروش مجاز به تغییر شرایط گارانتی نمی‌باشند .

۱۱- ضمانت فقط شامل تعویض جنس آسیب دیده می‌باشد و هزینه جمع آوری و نصب مجدد پارکت لمینت، جابجائی وسایل و سازه‌های ثابت همچون کابینت و کمددیواری، تجهیزات یا لوازم الکترونیکی و هزینه حمل به عهده مشتری می‌باشد.

۱۲- مدت زمان ضمانت و خدمات پس از فروش به نام محصول، مشخصات فنی و کلاس کاربری محصول خریداری شده بستگی دارد. مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش را می‌توانید در برگه گارانتی و یا از طریق وب‌سایت پارکت امیران پیگیری نمائید.

۱۳- خدمات پس از فروش برای آسیب دیدگی‌های خارج از ضمانت و یا پس از پایان مدت زمان ضمانت به مشتری ارائه می‌گردد و شامل دریافت هزینه کالا و خدمات می‌باشد.

۱۴- اگر هر یک از مفاد این ضمانت نامه معتبر باشد یا نامعتبر شود، این موضوع بر اعتبار مفاد باقی مانده تأثیری نخواهد داشت.


صدای مشتری

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
ایمیل
توضیحات
landing
coopration

درخواست همکاری

همین حالا به جمع خانواده امیران بپیوندید! با ارسال اطلاعات کسب و کار خود به جمع ما بپیوندید.ثبت درخواست